HUMANİTAR ELMLƏRİN ÖYRƏNİLMƏSİNİN AKTUAL PROBLEMLƏRİ | № 1/2025

Elmi məqalələr məcmuəsi
M Ü N D Ə R İ C A T
DİLÇİLİK – LINGUISTICS – ЛИНГВИСТИКА
A.T.AĞAMALIYEVA | DETERMİNANTLIĞIN İFADƏ VASİTƏLƏRİ | 10.62021/0026-0028.2025.1.005
S.N.ASLANOVA | TERMİNLƏRİN YARANMASINDA ÜMUMİŞLƏK LEKSİKANIN ROLU | 10.62021/0026-0028.2025.1.011
A.Ş.ƏLİYEVA | İNGİLİS DİLİNDƏ [L] SAMİTİNİN VARİATİVLƏŞMƏSİNƏ DAİR | 10.62021/0026-0028.2025.1.023
Ə.Q.KƏRİMLİ | DİL VƏ CƏMİYYƏT – SOSİAL HƏYATIN ƏSAS KOMPONENTLƏRİ | 10.62021/0026-0028.2025.1.068
G.Ə.SALMANOVA | TƏRCÜMƏDƏ FUNKSİONAL EKVİVALENTLİK ANLAYIŞI | 10.62021/0026-0028.2025.1.101
ƏDƏBİYYATŞÜNASLIQ – LITERARY STUDIES – ЛИТЕРАТУРОВЕДЕНИЕ
A.Ə.QULİYEVA | C.MOYESİN “SƏNDƏN ƏVVƏL MƏN” ƏSƏRİNDƏ METAFORLAR | 10.62021/0026-0028.2025.1.188
PEDAQOGİKA. METODİKA. PSİXOLOGİYA –
PEDAGOGY. METHODS. PSYCHOLOGY –
ПЕДАГОГИКА. МЕТОДИКА. ПСИХОЛОГИЯ
T.Ə.ƏLİYEVA | PEDAQOGİKADA TƏLİM TEXNOLOGİYALARI ANLAYIŞI | 10.62021/0026-0028.2025.1.263