HUMANİTAR ELMLƏRİN ÖYRƏNİLMƏSİNİN AKTUAL PROBLEMLƏRİ | № 2/2025

HUMANİTAR ELMLƏRİN ÖYRƏNİLMƏSİNİN AKTUAL PROBLEMLƏRİ | № 2/2025

DİLÇİLİK – LINGUISTICS – ЛИНГВИСТИКА

N.R.EYUBOVA | KONSEPTUAL METAFORALAR PAREMİOLOJİ MÜSTƏVİDƏ | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.025

M.Z.HACIZADƏ | TERMİNLƏRİN YARANMASINDA ÜMUMİŞLƏK LEKSİKANIN ROLU | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.034

J.S.İSMAYILOVA |İNGİLİS DİLLİ MƏTBUAT HAQQINDA ÜMUMİ MƏLUMAT | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.048

A.Ş.KAZIMOVA | İNGİLİS VƏ AZƏRBAYCAN DİLLƏRİNDƏ TAPMACALARDA İNDİKİ ZAMANIN İFADƏ XÜSUSİYYƏTLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.053

A.A.RƏCƏBOVA | MÜASİR İNGİLİS DİLİNDƏ “VƏTƏNPƏRVƏRLİK” KONSEPTİNİN LEKSİK İFADƏ VASİTƏLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.079

S.Ə.RÜSTƏMOVA | AZƏRBAYCAN ƏDƏBİ DİLİNDƏ LEKSİK-ÜSLUBİ LAYLARIN İŞLƏNMƏ MƏQAMLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.090

A.V.SƏFƏROVA | RƏNG KOMPONENTLİ İNGİLİS İDİOMLARININ LEKSİK-SEMANTİK XÜSUSİYYƏTLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.104

S.İ.SƏLİMOVA | DİLÇİLİKDƏ TERMİN ANLAYIŞININ VƏ TERMİN YARADICILIĞININ | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.111

Ш.М.ИБРАГИМОВА | РОЛЬ ФРАЗЕОЛОГИЗМОВ В ИЗУЧЕНИИ КУЛЬТУРЫ | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.127

ƏDƏBİYYATŞÜNASLIQ – LITERARY STUDIES – ЛИТЕРАТУРОВЕДЕНИЕ

İ.A.CƏFƏROVA | AZƏRBAYCAN VƏ İNGİLİS ƏDƏBİYYATLARINDA SENTİMENTALİZMİN
ƏXLAQİ-ESTETİK PARADİQMALARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.137

G.K.CƏNNƏTOVA | MONOMİF NƏZƏRİYYƏSİ – XRONOTOPİK MOTİV UNİVERSALLIĞININ
TƏSBİTİ KİMİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.142

P.G.ƏLİYEVA | UİLYAM QOLDİNQİN “MİLÇƏKLƏRİN HÖKMDARI” KİTABINDA
ARXETİPLƏRİN TƏDQİQİ (2-ci məqalə) | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.148

Ü.Ç.ƏLİYEVA | XX ƏSRİN 70-ci İLLƏRİNDƏ İNGİLİS CƏMİYYƏTİNDƏ ƏXLAQİ-MƏNƏVİ
DƏYƏRLƏRİN TRANSFORMASİYASI VƏ ƏDƏBİ REFLEKSİYA | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.154

L.Z.HƏSƏNOVA | ROMANTİZM ƏDƏBİ CƏRƏYANININ ƏSAS İDEYA İSTİQAMƏTLƏRİ
VƏ ESTETİK XÜSUSİYYƏTLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.166

K.Ş.KAZIMOV | ELŞAD SƏFƏRLİ LİRİKASINDA İKİNCİ QARABAĞ MÜHARİBƏSİ MÖVZUSU – MƏNƏVİ BİRLİK VƏ VƏTƏNİN BÜTÖVLÜYÜ İDEYALARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.179

S.T.RAVANLI | METAPHORICAL EXPRESSIONS AS THE REPRESENTATION OF GRIEF
AND LOSS IN THE NOVEL “A MONSTER CALLS” BY PATRICK NESS | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.199

А.А.АЛИЗАДЕ | РОЛЬ ЖЕНЩИНЫ В СУДЬБЕ ХУДОЖНИКА В РУССКОЙ
И АНГЛИЙСКОЙ ПРОЗЕ ВТОРОЙ ПОЛОВИНЫ ХХ ВЕКА | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.210

PEDAQOGİKA. METODİKA. PSİXOLOGİYA
– PEDAGOGY. METHODS. PSYCHOLOGY
– ПЕДАГОГИКА. МЕТОДИКА. ПСИХОЛОГИЯ

P.F.ALIYEVA | TƏLİM PROSESİNDƏ SOSİAL-PEDAQOJİ İŞİN
HƏYATA KEÇİRİLMƏSİ YOLLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.221

Z.Z.ARABOVA | DİL FAKÜLTƏLƏRİNDƏ İNGİLİS DİLİNİN TƏDRİSİNDƏ SƏRİŞTƏ ƏSASLI
TƏLİM METODUNDAN İSTİFADƏ YOLLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.231

F.K.BABAYEVA | ŞAGİRD ŞƏXSİYYƏTİNƏ HUMANİST YANAŞMANIN
SOSİAL-PEDAQOJİ MAHİYYƏTİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.238

L.M.BAYRAMOVA | FƏNLƏRARASI İNTEQRASİYA TƏLİM-İDRAK PROSESİNİN FORMA, METOD VƏ MƏZMUNUNDA ƏKSİNİ TAPAN PEDAQOJİ KATEQORİYADIR | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.247

İ.Ə.ƏHMƏDOVA | MUSİQİ İFADƏ VASİTƏLƏRİNİN MƏNİMSƏNİLMƏSİ MUSİQİ ƏSƏRİNİN DƏRK OLUNMASI ŞƏRAİTİNİN AMİLİ KİMİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.260

N.M.ƏLİYEVA | ALİ MƏKTƏBLƏRİN AŞAĞI KURSLARINDA İNGİLİS DİLİNDƏ TAPŞIRIQ ƏSASLI DİL TƏDRİSİNDƏN İSTİFADƏ METODİKASI | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.268

P.F.ƏLİYEVA | MƏSULİYYƏTLİ MƏKTƏBLİ DAVRANIŞININ MAHİYYƏTİ HAQQINDA | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.274

S.İ.ƏLİYEVA | AİLƏNİN ƏNƏNƏVİ FUNKSİYALARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.279

Ş.A.ƏZİZOVA | ŞAHMATDA ADAPTİV İDMAN: İMKANLAR VƏ PERSPEKTİVLƏR | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.284

A.Z.FƏTƏLİYEVA | ALİ TƏHSİLDƏ RƏQƏMSAL YARADICILIQ ÜZRƏ İNFORMATİKA VƏ PROQRAMLAŞDIRMA: FƏNNİNİN İNKİŞAF PERSPEKTİVLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.291

L.İ.HACIYEVA | ŞƏXSİYYƏTİN İNKİŞAFINDA YARADICI DÜŞÜNMƏ KOMPETENSİYASININ ROLU | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.303

G.Ə.HÜSEYNOVA | ALİ MƏKTƏBLƏRDƏ ALMAN DİLİNİN TƏDRİSİNDƏ KOMMUNİKATİV FƏALİYYƏTLƏRDƏN İSTİFADƏNİN ƏHƏMİYYƏTİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.308

A.İ.İBRAHİMOVA | ŞAGİRDLƏRƏ MÜQAYİSƏ BACARIQLARINI AŞILAMAĞIN MƏNTİQİ ƏSASLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.320

N.R.İSMAYILOVA | MƏKTƏBƏQƏDƏR YAŞLI UŞAQLARIN SOSİALLAŞMASINDA OYUN VƏ OYUNCAQLARIN PEDAQOJİ ƏSASLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.324

Z.M.QAFARLI | İNGİLİS DİLİNİN TƏDRİSİNDƏ FRAZEOLOJİ VAHİDLƏR ÜZƏRİNDƏ İŞİN ƏHƏMİYYƏTİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.334

Ş.M.MƏMMƏDOV | “HƏYAT BİLGİSİ” FƏNNİNİN TƏDRİSİNDƏ TƏLİM METODLARININ TƏTBİQİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.343

G.H.MƏMMƏDZADƏ | BULLİNQ VƏ MƏKTƏBDƏN YAYINMA HALLARI: PEDAQOJİ BAXIŞ VƏ HƏLL İMKANLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.353

N.Q.MİRZƏLİYEVA | ALİ MƏKTƏBLƏRDƏ İNGİLİS DİLİNİN TƏDRİSİNDƏ MƏTNLƏR ÜZƏRİNDƏ İŞİN TƏŞKİLİ METODİKASI | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.358

D.Ə.NAĞIYEVA, L.V.QOCAYEVA | ÜNSİYYƏT PSİXOLOGİYASI | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.363

M.H.NƏZƏROV | TƏHSİL SAHƏSİNDƏ İNNOVATİV İDARƏETMƏNİN MÜASİR TENDENSİYALARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.368

T.A.NƏCƏFOVA | ALİ MƏKTƏBLƏRDƏ İNGİLİS DİLİNDƏ SƏRİŞTƏ ƏSASLI DİL TƏDRİSİNDƏN İSTİFADƏNİN ƏHƏMİYYƏTİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.373

R.V.NƏSİBOVA | FƏNLƏRARASI ƏLAQƏNİN MƏKTƏBLİ GƏNCLƏRİN HƏRBİ VƏTƏNPƏRVƏRLİK TƏRBİYƏSİNDƏ ROLU | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.380

G.M.NƏZƏROVA | YENİ TƏHSİL PARADİQMASI KONTEKSTİNDƏ ALİ TƏHSİLİN SOSİAL FUNKSİYALARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.384

Y.B.SƏMƏDOV | METODLARIN TƏSNİFATINA DAİR MÜASİR BAXIŞLAR | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.396

С.Х.ДЖАЛИЛОВА | КОНСТРУКТИВИСТСКИЙ ПОДХОД В КОНТЕКСТЕ МЕЖДИСЦИПЛИНАРНОСТИ И КОНЦЕПТУАЛЬНЫХ ИДЕЙ STEM | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.433

А.И.МАМЕДОВА | ФАКУЛЬТАТИВНЫЙ КУРС «КОМПЬЮТЕРНАЯ ГРАФИКА И WEB-ДИЗАЙН» В СТАРШИХ КЛАССАХ | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.439

А.Н.НАДЖМЕДДИНЛИ | РАЗВИТИЕ СТРУКТУР ИНКЛЮЗИВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ В МЕЖДУНАРОДНОЙ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ПРАКТИКЕ | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.444

Г.Э.САФАРОВА | НЕЙРОПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ МЕХАНИЗМЫ В ОБУЧЕНИИ ЯЗЫКАМ: ПОДХОДЫ НЕЙРОДИДАКТИКИ И ИХ ЗНАЧЕНИЕ | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.450