HUMANİTAR ELMLƏRİN ÖYRƏNİLMƏSİNİN AKTUAL PROBLEMLƏRİ | № 2/2025

DİLÇİLİK – LINGUISTICS – ЛИНГВИСТИКА
N.R.EYUBOVA | KONSEPTUAL METAFORALAR PAREMİOLOJİ MÜSTƏVİDƏ | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.025
J.S.İSMAYILOVA |İNGİLİS DİLLİ MƏTBUAT HAQQINDA ÜMUMİ MƏLUMAT | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.048
Ш.М.ИБРАГИМОВА | РОЛЬ ФРАЗЕОЛОГИЗМОВ В ИЗУЧЕНИИ КУЛЬТУРЫ | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.127
ƏDƏBİYYATŞÜNASLIQ – LITERARY STUDIES – ЛИТЕРАТУРОВЕДЕНИЕ
PEDAQOGİKA. METODİKA. PSİXOLOGİYA
– PEDAGOGY. METHODS. PSYCHOLOGY
– ПЕДАГОГИКА. МЕТОДИКА. ПСИХОЛОГИЯ
S.İ.ƏLİYEVA | AİLƏNİN ƏNƏNƏVİ FUNKSİYALARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.279
Ş.A.ƏZİZOVA | ŞAHMATDA ADAPTİV İDMAN: İMKANLAR VƏ PERSPEKTİVLƏR | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.284
D.Ə.NAĞIYEVA, L.V.QOCAYEVA | ÜNSİYYƏT PSİXOLOGİYASI | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.363
Y.B.SƏMƏDOV | METODLARIN TƏSNİFATINA DAİR MÜASİR BAXIŞLAR | DOI: 10.62021/0026-0028.2025.2.396