HUMANİTAR ELMLƏRİN ÖYRƏNİLMƏSİNİN AKTUAL PROBLEMLƏRİ | № 1/2024

HUMANİTAR ELMLƏRİN ÖYRƏNİLMƏSİNİN AKTUAL PROBLEMLƏRİ | №1/2024

Elmi məqalələr məcmuəsi

M Ü N D Ə R İ C A T

DİLÇİLİK

M.A.BAĞIROVA | SOSİAL MEDİA REKLAMLARINDA EVFEMİZMLƏRİN FUNKSİONAL XÜSUSİYYƏTLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.005

A.M.CAVADOVA | AZƏRBAYCAN DİLİNDƏ BUDAQ CÜMLƏNİN MÜƏYYƏNLƏŞMƏSİNDƏ ƏVƏZLİKLƏRİN ROLU | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.011

N.B.CƏFƏROVA | ƏVƏZLİYİN TƏDRİSİNƏ İNTEQRATİV YANAŞMALAR | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.016

N.İ.EMİNOVA | TƏRCÜMƏ MÜMKÜNDÜRMÜ? | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.022

M.B.ƏMRAHOVA | DETERMİNANTLAR VƏ CÜMLƏ ÜZVLƏRİNİN
QARŞILIQLI ƏLAQƏSİNƏ DAİR | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.033

A.S.HACIYEVA | İNGİLİS DİLİNDƏ LEKSİK VAHİDLƏRİN YARANMASINDA PREFİKSLƏRİN VƏ SUFFİKSLƏRİN ROLU | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.038

İ.T.HEYBƏTOV | “GƏNC QRAMMATİKLƏR” MƏKTƏBİNİN DİLÇİLİK TARİXİNDƏ OYNADIĞI ROLA DAİR | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.043

N.X.HƏSƏNOVAR.C.CƏFƏROV | MÜXTƏLİFSİSTEMLİ DİLLƏRDƏ JARQON LEKSİKASININ İŞLƏNMƏ MƏQAMLARI VƏ SEMANTİK XÜSUSİYYƏTLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.047

S.F.HÜSEYNOVA | C.OSTİN VƏ İ.ƏFƏNDİYEVİN ƏSƏRLƏRİNDƏ SOMATİK FRAZEOLOJİ BİRLƏŞMƏLƏRİN ÜSLUBİ XÜSUSİYYƏTLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.051

E.Ə.XANƏLİYEVA | MULTİKULTURALİZMİN İNKİŞAFINDA DİL AMİLİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.056

P.O.XANIZADƏ | MEDİA MÜHİTİNDƏ HÜQUQŞÜNASLARIN YENİ PROFESSİONAL ÜNSİYYƏT FORMALARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.059

T.S.QULİYEV | İNGİLİSLƏRİN MİLLİ XARAKTERİNİN FƏRQLİ XÜSUSİYYƏTLƏRİNİ ƏKS ETDİRƏN ATALAR SÖZLƏRİ VƏ DEYİMLƏRİN TƏSNİFATI | DOI :10.62021/0026-0028.2024.1.063

Ç.V.QULİYEVA | MUSA ADİLOVUN TƏDQİQATLARINDA NƏZƏRİ DİLÇİLİYİN METODOLOJİ ƏSASLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.068

İ.R.İBRAHİMOVA, A.C.ALCANOVA  | ƏVƏZLİK NİTQ HİSSƏSİ KİMİ AZƏRBAYCAN VƏ İNGİLİS DİLLƏRİ İLƏ MÜQAYİSƏLİ MÜSTƏVİDƏ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.073

T.F.QURBANLI  | DİLÇİLİK NƏZƏRİYYƏSİNİN İNKİŞAF TARİXİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.076

A.Ə.MƏMMƏDOVA  | M.ACİZİN “DİVAN”ında İŞLƏNƏN MƏİŞƏT LEKSİKASININ TƏHLİLİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.081

G.T.MƏMMƏDOVA, S.Ş.XANKİŞİYEVA  | MÜASİR İNGİLİS VƏ AZƏRBAYCAN DİLLƏRİNDƏ VOKATİV CÜMLƏLƏR | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.085

M.K.MURADOVA, Q.M.ALLAHVEVDİYEVA | MÜASİR İNGİLİS DİLİNDƏ QRAMMATİK ELLİPSİSİ YARADAN MEYARLAR | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.090

Z.Ş.RÜSTƏMOVA | QEYRİ-RƏSMİ YAZIŞMALARDA İŞLƏDİLƏN QISALTMALARIN ÜMUMİ SƏCİYYƏSİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.094

E.Q.YUSİFOV, K.Y.YUSİFOVA | MÜASİR İNGİLİS VƏ ALMAN DİLLƏRİNDƏ GÜMAN BİLDİRƏN FEİLLƏRİN SEMANTİK XÜSUSİYYƏTLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.099

A.T.YUSİFOVA | AZƏRBAYCAN DİLİNİN TARİXİ İNKİŞAF MƏRHƏLƏLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.104

A.T.YUSİFOVA | AZƏRBAYCAN DİLİNİN DİALEKTOLOGİYASI VƏ QARABAĞ
DİALEKTİNİN BƏZİ NƏZƏRƏÇARPAN CƏHƏTLƏRİ HAQQINDA | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.107

L.J.HUSEYNOVA | BEYOND WORDS: A COMPREHENSIVE EXPLORATION OF LEXICAL, GRAMMATICAL, CULTURAL, AND PRAGMATIC CHALLENGES IN TRANSLATION | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.111

A.R.BASHIRZADE | THE MAIN FEATURES OF THE PARTICLES IN THE ENGLISH LANGUAGE | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.117

KH.E.SULEYMANOVA | DISCOURSE AND ITS CLASSIFICATION IN MODERN LINGUISTICS | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.121

Э.Х.ИСМАИЛОВА | РОЛЬ КОНВЕРСИИ В СЛОВООБРАЗОВАНИИ СОВРЕМЕННОГО АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.126

ƏDƏBİYYAT

S.Y.İSMİZADƏ | HOMERİN “ODİSSEYA” ƏSƏRİ İLƏ C.KONRADIN “QARANLIİIN ÜRƏYİ” ƏSƏRİ ARASINDAKI PARALELLƏR | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.130

R.B.MƏMMƏDOVA | KAMAL ABDULLANIN “CASUS” KOMEDİYASINDA TARİXİ QƏHRƏMANLIQ MOTİVLƏRİ KOMEDİYA MÜSTƏVİSİNDƏ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.134

U.B.MÜRŞÜDOVA | AZƏRBAYCANIN OĞUZ-TÜRK VƏ ŞİMALİ AMERİKANIN HİNDU XALQ NƏİMƏLƏRİ: MÜQAYİSƏLİ TƏHLİL | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.139

S.Ə.RÜSTƏMOVA | M.F.AXUNDOVUN ƏSƏRLƏRĠNĠN ANTROPONĠMĠYASI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.146

PEDAQOGİKA. METODİKA. PSİXOLOGİYA

M.Ə.ATAYEVA | ŞAGİRDLƏRDƏ MİLLİ QÜRURLULUQ TƏRBİYƏSİNİN
PSİXOLOJİ ƏSASLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.151

L.M.BAYRAMOVA | KİÇİKYAŞLI MƏKTƏBLİLƏRİN İDRAK FƏALLIĞININ
PSİXOFİZİOLOJİ CƏHƏTLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.155

Ə.H.CABBARLI, F.İ.CƏFƏROVA | MUXTARİYYƏT İLLƏRİNDƏ NAXÇIVANDA TƏHSİLİN İNKİŞAF İSTİQAMƏTLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.159

L.X.CƏFƏROVA | AZƏRBAYCANIN BOLONYA PROSESİNƏ QOŞULMASI ZƏRURƏTİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.164

İ.C.CƏLİLOVA | YENİYETMƏ-MƏKTƏBLİLƏRDƏ MİLLİ İDEOLOGİYANI
FORMALAŞDIRMANIN ÜMUMİ CƏHƏTLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.168

İ.Ə.ƏHMƏDOVA | ƏSAS MUSİQİ ALƏTİ MƏŞĞƏLƏLƏRİNDƏ MUSİQİ JANR XÜSUSİYYƏTLƏRİ HAQQINDA BİLİKLƏR | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.172

Ü.N.ƏLİYEVA | UŞAQ VƏ YENİYETMƏLƏRDƏ AUTİZMİN ƏLAMƏTLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.175

A.A.ƏLİYEVA | AŞAĞI KURS TƏLƏBƏLƏRİNİN PRODUKTİV DİL VƏRDİŞLƏRİNİN TƏKMİLLƏŞDİRİLMƏSİ YOLLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.179

A.V.ƏLİYEVA | MÜƏLLİM HAZIRLIĞINDA ETNOPEDAQOJİ SƏRİŞTƏLİLİK | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.184

G.H.ƏLİYEVA | İNGİLİS DİLİ DƏRSLƏRİNDƏ FRAZEOLOJİ VAHİDLƏRİN
TƏDRİSİ ÜSULLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.188

M.T.ƏLİYEVA | MUSİQİ DƏRSLƏRİNDƏ MÜƏLLİMİN YARADICILIQ FƏALİYYƏTİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.193

P.F.ƏLİYEVA | ŞAGİRDLƏRİN HÜQUQ TƏRBİYƏSİNİN PRİNSİPLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.197

R.S.ƏZİZOVA | FƏALİYYƏT PROSESİNDƏ MƏKTƏBLİ ŞƏXSİYYƏTİNİN
FORMALAŞMASINA DAİR | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.200

V.Z.XIDIROVA, L.C.HÜSEYNOVA | İNGİLİS DİLİNDƏ ESSE YAZMAQ ÜÇÜN METODİK TÖVSİYƏLƏR | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.204

R.C.İBRAHİMOVA | ÇƏTİN TƏRBİYƏ OLUNAN UŞAQLARLA TƏRBİYƏVİ İŞLƏRİN XÜSUSİYYƏTLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.207

E.İ.İSMAYILOVA | ŞAGİRDLƏRİN ŞİFAHİ NİTQİNİN İNKİŞAFINDA
MONOLOJİ VƏ DİALOJİ NİTQİN NƏZƏRİ ƏSASLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.210

N.R.İSMAYILOVA | YENİ TƏLİM TEXNOLOGİYALARINDAN İSTİFADƏ HAQQINDA MÖVCUD ELMİ NƏZƏRİYYƏLƏR VƏ YANAŞMALAR | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.214

G.E.QAFAROVA | MÜQAYİSƏ PRİYOMUNUN PEDAQOJİ ƏSASLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.219

Z.İ.QƏHRƏMANOVA, O.Ə.NOVRUZOV, A.K.CƏFƏROVA | GÜLLƏ ATICILIĞINDA UĞURU MÜƏYYƏN EDƏN AMİLLƏRİN ÖYRƏNİLMƏSİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.223

A.H.QƏRİBOVA | UŞAQLARIN HƏRTƏRƏFLİ İNKİŞAFINDA MUSİQİ TƏRBİYƏSİNİN ƏHƏMİYYƏTİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.229

G.G.MEHDİYEVA | ŞAGİRD ŞƏXSİYYƏTİNİN FORMALAŞMASININ SOSİAL-PSİXOLOJİ ƏSASLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.233

K.K.MƏMMƏDOV | “KĠTABĠ-DƏDƏ QORQUD” DASTANLARINDA TƏRBĠYƏVĠ MOTĠVLƏR | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.237

F.N.MƏMMƏDOVA | MƏKTƏBLİLƏRDƏ ÖZÜNÜTƏRBİYƏ FƏALİYYƏTİNİN STİMULLAŞDIRILMASI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.241

G.R.MƏMMƏDOVA | TƏLİM PROSESİNDƏ YENİ TEXNOLOGİYALARDAN İSTİFADƏ İMKANLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.244

H.E.MƏMMƏDOVA, S.P.SƏFƏROVA, S.Ə.QAFAROVA | ÜMUMTƏHSİL MƏKTƏBLƏRİNDƏ FİZİKİ TƏRBİYƏ DƏRSLƏRİNDƏ KEÇİRİLƏN MÜTƏHƏRRİK OYUNLARIN İDMAN NÖVLƏRİ İLƏ QARŞILIQLI ƏLAQƏSİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.247

H.E.MƏMMƏDOVA, E.M.YUSUBOV, Ü.E.SALAHOVA | ÜMUMTƏHSİL MƏKTƏBLƏRİNDƏ ŞAGİRDLƏRİN MORFOFUNKSİONAL VƏZİYYƏTİ VƏ FİZİKİ TƏRBİYƏ DƏRSLƏRİNDƏ FİZİKİ TƏRBİYƏNİN ƏHƏMİYYƏTİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.252

T.İ.MƏMMƏDOVA | İNGİLİS DİLİ BEYNƏLXALQ ÜNSĠYYƏT VASİTƏSİ KİMİ BƏZİ SPESİFİK CƏHƏTLƏRİ VƏ PROBLEMATİK XÜSUSİYYƏTLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.257

A.N.MUSTAFAYEV, M.M.SÜLEYMANOVA, N.S.SEYİDOVA | FƏAL TƏLİM METODLARININ TƏTBİQİNİN NƏZƏRİ PRİNSİPLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.260

E.A.MUSTAFAYEVA | TƏLİM PROSESİNDƏ YENİYETMƏLƏRDƏ MÜSTƏQİLLİYİN İNKİŞAF ETDİRİLMƏSİ İMKANLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.268

İ.E.NAZİRLİ | MƏKTƏBDAXİLİ İDARƏETMƏDƏ MONİTORİNQ VƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.275

Z.B.NƏSİROVA | ORTA MƏKTƏBLƏRİN YUXARI SİNİFLƏRİNDƏ İNGİLİS DİLİNDƏ ŞAGİRDLƏRİN ŞİFAHİ NİTQ VƏRDİŞLƏRİNİN İNKİŞAF ETDİRİLMƏSİ YOLLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.279

G.NƏZƏROVA | MÜASİR TƏHSİL PARADİQMASI KONTEKSTİNDƏ TƏLİM PROSESİNİN SƏMƏRƏLİLİYİNİN OPTİMALLAŞDIRILMASI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.283

N.B.SALMANOVA, Z.İ.QƏHRƏMANOVA, O.Ə.NOVRUZOV | FİZİKİ MƏHDUDLUĞU OLAN ATICILARIN İDMAN MƏŞQİNİN İDARƏ OLUNMASI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.288

J.O.SALMANOVA | VERBAL İNTERAKTİVLİYİN PLÜRALİST YANAŞMADA TƏDRİSİNİN BƏZİ MƏSƏLƏLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.292

N.B.SALMANOVA, S.Q.QARAYEVA. S.N.CABBAROVA | TƏDRİS PROSESİNDƏ YORĞUNLUĞUN ARADAN QALDIRILMASINDA AROMATERAPİYANIN ROLU | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.299

F.S.SƏFƏROVA | İNGİLİS DİLİNDƏ OXUNUN NÖVLƏRİ VƏ ONLARIN TƏDRİSİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.307

Y.B.SƏMƏDOV, Z.İ.QƏHRƏMANOVA, A.K.CƏFƏROVA | GÜLLƏ ATICILIĞINDA İDEOMOTOR HAZIRLIĞIN METODİKASINA DAİR | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.313

T.R.ŞAHBAZOVA | MÜSTƏQİLLİK İLLƏRİNDƏ AZƏRBAYCANDA ALİ TƏHSİLİN ĠNKĠġAF PERSPEKTİVLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.317

L.C.ŞİRƏLİYEVA | YENİYETMƏLƏRİN SOSİALLAŞMASINDA AİLƏ MÜHİTİNİN ROLU | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.321

D.X.TALIBOVA | ŞAGİRDLƏRİN YARADICILIQ İŞLƏRİNƏ PEDAQOJİ DƏSTƏYİN GÖSTƏRİLMƏSİ İMKANLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.325

A.B.VERDİYEVA | TƏLƏBƏNİN NAİLİYYƏTİNİN HƏRTƏRƏFLİ VƏ OBYEKTİV QİYMƏTLƏNDİRİLMƏSİNİ APARMAQ ÜÇÜN İNNOVATİV METODLARIN TƏTBİQİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.329

Ü.T.YUSUBOVA | XARİCİ DİLLƏRİN TƏDRİSİNDƏ UİURA APARAN YOL KİMİ TƏLİM STRATEGİYALARININ FORMALAŞDIRILMASI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.333

U.N.SHIRINZADE | A COMPARATIVE ANALYSIS OF PROJECT-BASED LEARNING IN BIOLOGY LESSONS IN THE UNITED STATES AND AZERBAIJAN | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.338

А.Г.АБДУЛЛАЕВА | ПРОДУКТИВНЫЕ ВИДЫ РЕЧЕВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ НА УРОКАХ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.342

С.И.БАГИРОВА | НАЦИЯ СЛАВИТСЯ СВОЕЙ ИСТОРИЕЙ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.347

Л.Г.БЕЙЛEРОВА | КРИТЕРИИ ОТБОРА АУТЕНТИЧНЫХ ЛИНГВОСТРАНОВЕДЧЕСКИХ ТЕКСТОВ ДЛЯ ОБУЧЕНИЯ УСТНОЙ РЕЧИ СТУДЕНТОВ НА НАЧАЛЬНОМ ЭТАПЕ ИЗУЧЕНИЯ НЕМЕЦКОГО ЯЗЫКА В ЯЗЫКОВОМ ВУЗЕ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.351

Л.Д.ДАДАШЕВА | ЛИНГВОДИДАКТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ВОСПРИЯТИЯ СКАЗОК МЛАДШИМИ ШКОЛЬНИКАМИ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.357

Т.Г.ДЖАФАРОВ | О ВОЗМОЖНОСТЯХ И ПРЕИМУЩЕСТВАХ ПРИМЕНЕНИЯ БИЛИНГВАЛЬНОЙ МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ В ШКОЛАХ АЗЕРБАЙДЖАНА | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.362

Л.В.КОЛЕСНИКОВА | КВЕСТ-ТЕХНОЛОГИИ ПРИ ИЗУЧЕНИИ РУССКОГО ЯЗЫКА В ОБРАЗОВАТЕЛЬНОМ ПРОЦЕССЕ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.367

А.Э.МУСТАФАЕВА | ДИДАКТИЧЕСКИЕ ИГРЫ КАК СРЕДСТВО ФОРМИРОВАНИЯ ПРАВИЛЬНОЙ РЕЧИ ДЕТЕЙ ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.372

Н.Г.НАБИЕВА | РЕЧЬ КАК СРЕДСТВО РАЗВИТИЯ МЫШЛЕНИЯ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.377

А.А.САДЫГОВА | РОЛЬ МОТИВАЦИИ ПРИ ОБУЧЕНИИ РУССКОМУ ЯЗЫКУКАК ИНОСТРАННОМУ (РКИ) | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.381

İCTİMAİ ELMLƏR – ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ

F.S.QARAYEV | ƏSLİ-KƏRƏM PROBLEMİNİN HƏLLİNƏ DAİR SƏMƏD VURĞUN FƏLSƏFƏSİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.386

A.M.MƏMMƏDLİ | TURİZMDƏ SAHİBKARLIQ RİSKLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.393

B.E.NƏCƏFLİ | İSLAMIN ALMANİYANIN DÖVLƏT-DİN MÜNASİBƏTLƏRİ SİSTEMİNDƏ YERİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.397