HUMANİTAR ELMLƏRİN ÖYRƏNİLMƏSİNİN AKTUAL PROBLEMLƏRİ | №1/2024
Elmi məqalələr məcmuəsi
M Ü N D Ə R İ C A T
DİLÇİLİK
M.A.BAĞIROVA | SOSİAL MEDİA REKLAMLARINDA EVFEMİZMLƏRİN FUNKSİONAL XÜSUSİYYƏTLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.005
A.M.CAVADOVA | AZƏRBAYCAN DİLİNDƏ BUDAQ CÜMLƏNİN MÜƏYYƏNLƏŞMƏSİNDƏ ƏVƏZLİKLƏRİN ROLU | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.011
N.B.CƏFƏROVA | ƏVƏZLİYİN TƏDRİSİNƏ İNTEQRATİV YANAŞMALAR | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.016
N.İ.EMİNOVA | TƏRCÜMƏ MÜMKÜNDÜRMÜ? | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.022
M.B.ƏMRAHOVA | DETERMİNANTLAR VƏ CÜMLƏ ÜZVLƏRİNİN
QARŞILIQLI ƏLAQƏSİNƏ DAİR | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.033
A.S.HACIYEVA | İNGİLİS DİLİNDƏ LEKSİK VAHİDLƏRİN YARANMASINDA PREFİKSLƏRİN VƏ SUFFİKSLƏRİN ROLU | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.038
İ.T.HEYBƏTOV | “GƏNC QRAMMATİKLƏR” MƏKTƏBİNİN DİLÇİLİK TARİXİNDƏ OYNADIĞI ROLA DAİR | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.043
N.X.HƏSƏNOVA, R.C.CƏFƏROV | MÜXTƏLİFSİSTEMLİ DİLLƏRDƏ JARQON LEKSİKASININ İŞLƏNMƏ MƏQAMLARI VƏ SEMANTİK XÜSUSİYYƏTLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.047
S.F.HÜSEYNOVA | C.OSTİN VƏ İ.ƏFƏNDİYEVİN ƏSƏRLƏRİNDƏ SOMATİK FRAZEOLOJİ BİRLƏŞMƏLƏRİN ÜSLUBİ XÜSUSİYYƏTLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.051
E.Ə.XANƏLİYEVA | MULTİKULTURALİZMİN İNKİŞAFINDA DİL AMİLİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.056
P.O.XANIZADƏ | MEDİA MÜHİTİNDƏ HÜQUQŞÜNASLARIN YENİ PROFESSİONAL ÜNSİYYƏT FORMALARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.059
T.S.QULİYEV | İNGİLİSLƏRİN MİLLİ XARAKTERİNİN FƏRQLİ XÜSUSİYYƏTLƏRİNİ ƏKS ETDİRƏN ATALAR SÖZLƏRİ VƏ DEYİMLƏRİN TƏSNİFATI | DOI :10.62021/0026-0028.2024.1.063
Ç.V.QULİYEVA | MUSA ADİLOVUN TƏDQİQATLARINDA NƏZƏRİ DİLÇİLİYİN METODOLOJİ ƏSASLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.068
İ.R.İBRAHİMOVA, A.C.ALCANOVA | ƏVƏZLİK NİTQ HİSSƏSİ KİMİ AZƏRBAYCAN VƏ İNGİLİS DİLLƏRİ İLƏ MÜQAYİSƏLİ MÜSTƏVİDƏ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.073
T.F.QURBANLI | DİLÇİLİK NƏZƏRİYYƏSİNİN İNKİŞAF TARİXİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.076
A.Ə.MƏMMƏDOVA | M.ACİZİN “DİVAN”ında İŞLƏNƏN MƏİŞƏT LEKSİKASININ TƏHLİLİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.081
G.T.MƏMMƏDOVA, S.Ş.XANKİŞİYEVA | MÜASİR İNGİLİS VƏ AZƏRBAYCAN DİLLƏRİNDƏ VOKATİV CÜMLƏLƏR | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.085
M.K.MURADOVA, Q.M.ALLAHVEVDİYEVA | MÜASİR İNGİLİS DİLİNDƏ QRAMMATİK ELLİPSİSİ YARADAN MEYARLAR | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.090
Z.Ş.RÜSTƏMOVA | QEYRİ-RƏSMİ YAZIŞMALARDA İŞLƏDİLƏN QISALTMALARIN ÜMUMİ SƏCİYYƏSİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.094
E.Q.YUSİFOV, K.Y.YUSİFOVA | MÜASİR İNGİLİS VƏ ALMAN DİLLƏRİNDƏ GÜMAN BİLDİRƏN FEİLLƏRİN SEMANTİK XÜSUSİYYƏTLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.099
A.T.YUSİFOVA | AZƏRBAYCAN DİLİNİN TARİXİ İNKİŞAF MƏRHƏLƏLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.104
A.T.YUSİFOVA | AZƏRBAYCAN DİLİNİN DİALEKTOLOGİYASI VƏ QARABAĞ
DİALEKTİNİN BƏZİ NƏZƏRƏÇARPAN CƏHƏTLƏRİ HAQQINDA | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.107
L.J.HUSEYNOVA | BEYOND WORDS: A COMPREHENSIVE EXPLORATION OF LEXICAL, GRAMMATICAL, CULTURAL, AND PRAGMATIC CHALLENGES IN TRANSLATION | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.111
A.R.BASHIRZADE | THE MAIN FEATURES OF THE PARTICLES IN THE ENGLISH LANGUAGE | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.117
KH.E.SULEYMANOVA | DISCOURSE AND ITS CLASSIFICATION IN MODERN LINGUISTICS | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.121
Э.Х.ИСМАИЛОВА | РОЛЬ КОНВЕРСИИ В СЛОВООБРАЗОВАНИИ СОВРЕМЕННОГО АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.126
ƏDƏBİYYAT
S.Y.İSMİZADƏ | HOMERİN “ODİSSEYA” ƏSƏRİ İLƏ C.KONRADIN “QARANLIİIN ÜRƏYİ” ƏSƏRİ ARASINDAKI PARALELLƏR | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.130
R.B.MƏMMƏDOVA | KAMAL ABDULLANIN “CASUS” KOMEDİYASINDA TARİXİ QƏHRƏMANLIQ MOTİVLƏRİ KOMEDİYA MÜSTƏVİSİNDƏ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.134
U.B.MÜRŞÜDOVA | AZƏRBAYCANIN OĞUZ-TÜRK VƏ ŞİMALİ AMERİKANIN HİNDU XALQ NƏİMƏLƏRİ: MÜQAYİSƏLİ TƏHLİL | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.139
S.Ə.RÜSTƏMOVA | M.F.AXUNDOVUN ƏSƏRLƏRĠNĠN ANTROPONĠMĠYASI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.146
PEDAQOGİKA. METODİKA. PSİXOLOGİYA
M.Ə.ATAYEVA | ŞAGİRDLƏRDƏ MİLLİ QÜRURLULUQ TƏRBİYƏSİNİN
PSİXOLOJİ ƏSASLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.151
L.M.BAYRAMOVA | KİÇİKYAŞLI MƏKTƏBLİLƏRİN İDRAK FƏALLIĞININ
PSİXOFİZİOLOJİ CƏHƏTLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.155
Ə.H.CABBARLI, F.İ.CƏFƏROVA | MUXTARİYYƏT İLLƏRİNDƏ NAXÇIVANDA TƏHSİLİN İNKİŞAF İSTİQAMƏTLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.159
L.X.CƏFƏROVA | AZƏRBAYCANIN BOLONYA PROSESİNƏ QOŞULMASI ZƏRURƏTİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.164
İ.C.CƏLİLOVA | YENİYETMƏ-MƏKTƏBLİLƏRDƏ MİLLİ İDEOLOGİYANI
FORMALAŞDIRMANIN ÜMUMİ CƏHƏTLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.168
İ.Ə.ƏHMƏDOVA | ƏSAS MUSİQİ ALƏTİ MƏŞĞƏLƏLƏRİNDƏ MUSİQİ JANR XÜSUSİYYƏTLƏRİ HAQQINDA BİLİKLƏR | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.172
Ü.N.ƏLİYEVA | UŞAQ VƏ YENİYETMƏLƏRDƏ AUTİZMİN ƏLAMƏTLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.175
A.A.ƏLİYEVA | AŞAĞI KURS TƏLƏBƏLƏRİNİN PRODUKTİV DİL VƏRDİŞLƏRİNİN TƏKMİLLƏŞDİRİLMƏSİ YOLLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.179
A.V.ƏLİYEVA | MÜƏLLİM HAZIRLIĞINDA ETNOPEDAQOJİ SƏRİŞTƏLİLİK | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.184
G.H.ƏLİYEVA | İNGİLİS DİLİ DƏRSLƏRİNDƏ FRAZEOLOJİ VAHİDLƏRİN
TƏDRİSİ ÜSULLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.188
M.T.ƏLİYEVA | MUSİQİ DƏRSLƏRİNDƏ MÜƏLLİMİN YARADICILIQ FƏALİYYƏTİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.193
P.F.ƏLİYEVA | ŞAGİRDLƏRİN HÜQUQ TƏRBİYƏSİNİN PRİNSİPLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.197
R.S.ƏZİZOVA | FƏALİYYƏT PROSESİNDƏ MƏKTƏBLİ ŞƏXSİYYƏTİNİN
FORMALAŞMASINA DAİR | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.200
V.Z.XIDIROVA, L.C.HÜSEYNOVA | İNGİLİS DİLİNDƏ ESSE YAZMAQ ÜÇÜN METODİK TÖVSİYƏLƏR | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.204
R.C.İBRAHİMOVA | ÇƏTİN TƏRBİYƏ OLUNAN UŞAQLARLA TƏRBİYƏVİ İŞLƏRİN XÜSUSİYYƏTLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.207
E.İ.İSMAYILOVA | ŞAGİRDLƏRİN ŞİFAHİ NİTQİNİN İNKİŞAFINDA
MONOLOJİ VƏ DİALOJİ NİTQİN NƏZƏRİ ƏSASLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.210
N.R.İSMAYILOVA | YENİ TƏLİM TEXNOLOGİYALARINDAN İSTİFADƏ HAQQINDA MÖVCUD ELMİ NƏZƏRİYYƏLƏR VƏ YANAŞMALAR | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.214
G.E.QAFAROVA | MÜQAYİSƏ PRİYOMUNUN PEDAQOJİ ƏSASLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.219
Z.İ.QƏHRƏMANOVA, O.Ə.NOVRUZOV, A.K.CƏFƏROVA | GÜLLƏ ATICILIĞINDA UĞURU MÜƏYYƏN EDƏN AMİLLƏRİN ÖYRƏNİLMƏSİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.223
A.H.QƏRİBOVA | UŞAQLARIN HƏRTƏRƏFLİ İNKİŞAFINDA MUSİQİ TƏRBİYƏSİNİN ƏHƏMİYYƏTİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.229
G.G.MEHDİYEVA | ŞAGİRD ŞƏXSİYYƏTİNİN FORMALAŞMASININ SOSİAL-PSİXOLOJİ ƏSASLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.233
K.K.MƏMMƏDOV | “KĠTABĠ-DƏDƏ QORQUD” DASTANLARINDA TƏRBĠYƏVĠ MOTĠVLƏR | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.237
F.N.MƏMMƏDOVA | MƏKTƏBLİLƏRDƏ ÖZÜNÜTƏRBİYƏ FƏALİYYƏTİNİN STİMULLAŞDIRILMASI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.241
G.R.MƏMMƏDOVA | TƏLİM PROSESİNDƏ YENİ TEXNOLOGİYALARDAN İSTİFADƏ İMKANLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.244
H.E.MƏMMƏDOVA, S.P.SƏFƏROVA, S.Ə.QAFAROVA | ÜMUMTƏHSİL MƏKTƏBLƏRİNDƏ FİZİKİ TƏRBİYƏ DƏRSLƏRİNDƏ KEÇİRİLƏN MÜTƏHƏRRİK OYUNLARIN İDMAN NÖVLƏRİ İLƏ QARŞILIQLI ƏLAQƏSİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.247
H.E.MƏMMƏDOVA, E.M.YUSUBOV, Ü.E.SALAHOVA | ÜMUMTƏHSİL MƏKTƏBLƏRİNDƏ ŞAGİRDLƏRİN MORFOFUNKSİONAL VƏZİYYƏTİ VƏ FİZİKİ TƏRBİYƏ DƏRSLƏRİNDƏ FİZİKİ TƏRBİYƏNİN ƏHƏMİYYƏTİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.252
T.İ.MƏMMƏDOVA | İNGİLİS DİLİ BEYNƏLXALQ ÜNSĠYYƏT VASİTƏSİ KİMİ BƏZİ SPESİFİK CƏHƏTLƏRİ VƏ PROBLEMATİK XÜSUSİYYƏTLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.257
A.N.MUSTAFAYEV, M.M.SÜLEYMANOVA, N.S.SEYİDOVA | FƏAL TƏLİM METODLARININ TƏTBİQİNİN NƏZƏRİ PRİNSİPLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.260
E.A.MUSTAFAYEVA | TƏLİM PROSESİNDƏ YENİYETMƏLƏRDƏ MÜSTƏQİLLİYİN İNKİŞAF ETDİRİLMƏSİ İMKANLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.268
İ.E.NAZİRLİ | MƏKTƏBDAXİLİ İDARƏETMƏDƏ MONİTORİNQ VƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.275
Z.B.NƏSİROVA | ORTA MƏKTƏBLƏRİN YUXARI SİNİFLƏRİNDƏ İNGİLİS DİLİNDƏ ŞAGİRDLƏRİN ŞİFAHİ NİTQ VƏRDİŞLƏRİNİN İNKİŞAF ETDİRİLMƏSİ YOLLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.279
G.NƏZƏROVA | MÜASİR TƏHSİL PARADİQMASI KONTEKSTİNDƏ TƏLİM PROSESİNİN SƏMƏRƏLİLİYİNİN OPTİMALLAŞDIRILMASI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.283
N.B.SALMANOVA, Z.İ.QƏHRƏMANOVA, O.Ə.NOVRUZOV | FİZİKİ MƏHDUDLUĞU OLAN ATICILARIN İDMAN MƏŞQİNİN İDARƏ OLUNMASI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.288
J.O.SALMANOVA | VERBAL İNTERAKTİVLİYİN PLÜRALİST YANAŞMADA TƏDRİSİNİN BƏZİ MƏSƏLƏLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.292
N.B.SALMANOVA, S.Q.QARAYEVA. S.N.CABBAROVA | TƏDRİS PROSESİNDƏ YORĞUNLUĞUN ARADAN QALDIRILMASINDA AROMATERAPİYANIN ROLU | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.299
F.S.SƏFƏROVA | İNGİLİS DİLİNDƏ OXUNUN NÖVLƏRİ VƏ ONLARIN TƏDRİSİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.307
Y.B.SƏMƏDOV, Z.İ.QƏHRƏMANOVA, A.K.CƏFƏROVA | GÜLLƏ ATICILIĞINDA İDEOMOTOR HAZIRLIĞIN METODİKASINA DAİR | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.313
T.R.ŞAHBAZOVA | MÜSTƏQİLLİK İLLƏRİNDƏ AZƏRBAYCANDA ALİ TƏHSİLİN ĠNKĠġAF PERSPEKTİVLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.317
L.C.ŞİRƏLİYEVA | YENİYETMƏLƏRİN SOSİALLAŞMASINDA AİLƏ MÜHİTİNİN ROLU | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.321
D.X.TALIBOVA | ŞAGİRDLƏRİN YARADICILIQ İŞLƏRİNƏ PEDAQOJİ DƏSTƏYİN GÖSTƏRİLMƏSİ İMKANLARI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.325
A.B.VERDİYEVA | TƏLƏBƏNİN NAİLİYYƏTİNİN HƏRTƏRƏFLİ VƏ OBYEKTİV QİYMƏTLƏNDİRİLMƏSİNİ APARMAQ ÜÇÜN İNNOVATİV METODLARIN TƏTBİQİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.329
Ü.T.YUSUBOVA | XARİCİ DİLLƏRİN TƏDRİSİNDƏ UİURA APARAN YOL KİMİ TƏLİM STRATEGİYALARININ FORMALAŞDIRILMASI | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.333
U.N.SHIRINZADE | A COMPARATIVE ANALYSIS OF PROJECT-BASED LEARNING IN BIOLOGY LESSONS IN THE UNITED STATES AND AZERBAIJAN | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.338
А.Г.АБДУЛЛАЕВА | ПРОДУКТИВНЫЕ ВИДЫ РЕЧЕВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ НА УРОКАХ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.342
С.И.БАГИРОВА | НАЦИЯ СЛАВИТСЯ СВОЕЙ ИСТОРИЕЙ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.347
Л.Г.БЕЙЛEРОВА | КРИТЕРИИ ОТБОРА АУТЕНТИЧНЫХ ЛИНГВОСТРАНОВЕДЧЕСКИХ ТЕКСТОВ ДЛЯ ОБУЧЕНИЯ УСТНОЙ РЕЧИ СТУДЕНТОВ НА НАЧАЛЬНОМ ЭТАПЕ ИЗУЧЕНИЯ НЕМЕЦКОГО ЯЗЫКА В ЯЗЫКОВОМ ВУЗЕ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.351
Л.Д.ДАДАШЕВА | ЛИНГВОДИДАКТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ВОСПРИЯТИЯ СКАЗОК МЛАДШИМИ ШКОЛЬНИКАМИ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.357
Т.Г.ДЖАФАРОВ | О ВОЗМОЖНОСТЯХ И ПРЕИМУЩЕСТВАХ ПРИМЕНЕНИЯ БИЛИНГВАЛЬНОЙ МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ В ШКОЛАХ АЗЕРБАЙДЖАНА | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.362
Л.В.КОЛЕСНИКОВА | КВЕСТ-ТЕХНОЛОГИИ ПРИ ИЗУЧЕНИИ РУССКОГО ЯЗЫКА В ОБРАЗОВАТЕЛЬНОМ ПРОЦЕССЕ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.367
А.Э.МУСТАФАЕВА | ДИДАКТИЧЕСКИЕ ИГРЫ КАК СРЕДСТВО ФОРМИРОВАНИЯ ПРАВИЛЬНОЙ РЕЧИ ДЕТЕЙ ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.372
Н.Г.НАБИЕВА | РЕЧЬ КАК СРЕДСТВО РАЗВИТИЯ МЫШЛЕНИЯ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.377
А.А.САДЫГОВА | РОЛЬ МОТИВАЦИИ ПРИ ОБУЧЕНИИ РУССКОМУ ЯЗЫКУКАК ИНОСТРАННОМУ (РКИ) | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.381
İCTİMAİ ELMLƏR – ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
F.S.QARAYEV | ƏSLİ-KƏRƏM PROBLEMİNİN HƏLLİNƏ DAİR SƏMƏD VURĞUN FƏLSƏFƏSİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.386
A.M.MƏMMƏDLİ | TURİZMDƏ SAHİBKARLIQ RİSKLƏRİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.393
B.E.NƏCƏFLİ | İSLAMIN ALMANİYANIN DÖVLƏT-DİN MÜNASİBƏTLƏRİ SİSTEMİNDƏ YERİ | DOI: 10.62021/0026-0028.2024.1.397